q/a

forstättning hur jag träffa min bästa vänner!
 
wilma rikse:
 
dom splittra mitt gamla lag så vi 98 fick gå ner till hennes lag!
i början prata vi lite jag tyckte det var jätte jobbigt att spela där men hon kom och när jag hade pratat med henne kändes allt mycket bättre men ändå det känndes som jag inte hade någon som var som mig typ! jag och wilma börja skriva på facebook att vi skulle träffas så då gjorde vi det och det ångrar jag verkligen inte!
vi blev bästa vänner typ direkt! vi har gått igenom det mesta men bästa vänner är vi och kommer alltid vara det!
 
 
ida dalbark:
 
hon flytta till kumla när hon skulle börja trean och jag tvåan, jag såg att hon var själv första dagen så jag gick till henne på rasten jag är inte blyg så det känndes självklart vi blev vänner på den tiden hade jag nästan bara äldre vänner! vi började vara nästan hela tiden och blev bästa vänner våra fräldrar kände varandra också ännu bättre så jag och ida har varit bästa vänner väldigt länge det är dom 2 sista åren vi glidit isär lite:(
 
sjukt gammal bild på mig och ida!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0