q/a

hur jag och mina bästavänner träffades?
 
viktoria:
vi har vetat vilka varandra var i flera år men lixom inte mer smsat någon gång kanske?
det var en ren slump att vi träffades jag började i hennes ridgrupp och vi börja prata HELA tiden och smsade 24/7 sen hände det mycket i våra liv så i skolan var vi tvungna och ringa varandra hela tiden haha alla undra vart jag var som vanligt gick jag på toa ja sen när hon ringde var det antingen min mamma eller min läkare som ringde för då får man prata! 
vi har gjort rätt sjuka saker som jag inte kan ta upp här men vi har också tjaffsat massa haha allt är löst nu och vi är bästa vänner!
 
Amanda: 
det var också en slump att vi täffades!
amanda flyttade till kumla hon började i mitt fotbolls lag och vi var inte så bra kompisar då inte alls utan våra syskon börja i samma klassoch blev verkligen super thigta och våra fräldrar är kompisar så för något år senda skulle våra familjer så bil bingo med fotbollen och jag och amanda blev vänner och det sa klik typ vi kom vanadra närmare och närmare! så nu är vi bästa vänner!
sen är det super bra att vi har samma storlek på kläder så vi delar kläder! fett bra
 
wilma och ida kommer imorgon!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0